Regulamin

 

REGULAMIN GABINETU BEAUTY ROOM

 

§1 Zapisy ogólne

  1. Wszelkie usługi świadczone przez gabinet BEAUTY ROOM są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu.
  2. Skorzystanie z usługi wykonanej w BEAUTY ROOM oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
  3. Niezastosowanie się klientki/a do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności gabinetu BEAUTY ROOM za przeprowadzony zabieg.
  4. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu kosmetycznego.
  5. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru

 

§2 Umawianie wizyt

  1. Klienci mają możliwość zarezerwowania usługi bezpośrednio w recepcji salonu w godz: pn. – pt. 9.00 - 18.00, telefonicznie na nr: 531 209 697 lub przez stronę na Facebooku. Tylko w tych godzinach odbieramy telefon oraz odpisujemy na wszelkie wiadomości.
  2. W razie nieodebrania telefonu przeznaczonego do rezerwacji usługi, personel salonu dokłada wszelkich starań aby oddzwonić do Klientów w najkrótszym możliwym czasie.
  3. Czasowe zmiany w godzinach rezerwacji mogą wynikać z urlopów lub niedyspozycji pracowników recepcji. Wówczas Klienci proszeni są o pozostawienie informacji na sekretarce telefonu, przesłanie wiadomości sms lub ponowny telefon w innym czasie.
  4. W dniu poprzedzającym wizytę w salonie, gabinet przypomina o wizycie za pomocą wiadomości sms w której podaje godzinę przyjęcia.
  5. Nowi Klienci salonu są zobowiązani do potwierdzenia poprzez wiadomość sms przybycia na umówioną wizytę dzień wcześniej do godziny 18.00. W przypadku braku potwierdzenia wizyta zostanie anulowana i przyjęta osoba z listy oczekującej. Osoba która nie potwierdziła wizyty a nadal chce skorzystać z usługi powinna wykonać telefon do recepcji salonu i dowiedzieć się czy jej termin jest jeszcze dostępny.
  6. Klient ma obowiązek stawić się punktualnie na umówioną wizytę.
  7. Spóźnienie powyżej 15 min będzie skutkowało anulowaniem zabiegu lub wykonaniem go w najszybszy możliwy sposób (np. stylizacja hybrydowa- 1 kolor, bez zdobień).
  8. O opóźnieniu pracownika (które najczęściej wynika ze spóźnień poprzednich Klientów) powyżej 15 min. Klient zostanie poinformowany poprzez wiadomość sms. W przypadku opóźnienia zabiegu z winy pracownika gabinetu, lub przedłużającej się wizyty poprzedzającego Klienta, zabieg będzie wykonany w pełni, bez skracania etapów zabiegowych.
  9. O chęci bardziej czasochłonnego zdobnictwa paznokci bądź potrzeby przedłużenia paznokcia (na jednej wizycie przedłużamy max. 3 szt.) Klient zobowiązany jest poinformować w momencie umawiania wizyty, tak aby pracownicy mogli z góry zarezerwować wystarczającą ilość czasu dla danej wizyty. W przypadku nie poinformowania o w.w. fakcie pracownik może odmówić wykonania rozszerzonego zabiegu.
  10. W razie rezygnacji z zarezerwowanej usługi Klient zobowiązany jest do wcześniejszego – min. 2 dniowego poinformowania o tym gabinet lub w sytuacjach losowych w tym samym dniu.
  11. W razie braku anulowania takiej rezerwacji, kolejne zapisy na usługi nastąpią po wpłacie 50% wartości zabiegu który nie został odwołany, a się nie odbył oraz zaliczki o wartości 50% ceny rezerwowanej usługi. Zaliczka może zostać wpłacona osobiście w recepcji salonu lub na konto: 40 1020 5242 0000 2002 0204 5086.
  12. Klient, który dwukrotnie nie odwoła rezerwacji w terminie i nie stawi się na umówiony zabieg musi się liczyć z odmową kolejnych rezerwacji terminów zabiegów.
  13. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klienci zostaną wcześniej poinformowani. Istnieje możliwość odwołania wizyty bez gwarancji zmiany zarezerwowanego terminu na inny dzień z powodu sytuacji losowej (np. awarii elektrycznej, nagłej absencji pracownika z powodu choroby).
  14. Na umówioną wizytę prosimy nie zabierać ze sobą dzieci. Aby poprawnie i ze wszelką starannością wykonać usługę potrzebujemy skupienia. Gabinet to miejsce pracy, gdzie unoszą się pyły, opary klejów, primerów, środków do dezynfekcji które mają niekorzystny wpływ na zdrowie dzieci. Gabinet to także miejsce relaksu dla Ciebie i innych Klientów i należy to uszanować.

 

§2 Zasady wykonywania zabiegów kosmetycznych

  1. W trakcie wykonywania zabiegu kosmetycznego Klient ma zapewnioną wyłączność uwagi osoby wykonującej zabieg.
  2. Usługi są przeprowadzane są z należytą starannością z wykorzystaniem niezbędnych urządzeń, narzędzi, kosmetyków, według wiedzy i umiejętności pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie.
  3. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika

o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu.

  1. Zatajanie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.
  2. Klienci zobowiązani są do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
  3. W trosce o zdrowie pracowników oraz innych klientów na zabieg należy stawić się w pełni zdrowym. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
  4. W przypadku zabiegów z naruszeniem ciągłości tkanki, zabiegów z użyciem kwasów medycznych klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami oraz wydania pisemnej zgody na wykonanie zabiegu.
  5. W salonie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji a następnie sterylizacji w autoklawie. Blaty i fotele dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania. Do dezynfekcji dłoni stosowane są preparaty do dezynfekcji skóry.

 

§3 Ceny i rabaty

  1. Za wykonane usługi obowiązują ceny według cennika dostępnego w gabinecie, na stronie internetowej salonu www.beautyroom.stebnicka.pl oraz na stronie salonu na Facebooku.
  2. Podane ceny nie podlegają negocjacji.
  3. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi i/lub produkty.
  4. W salonie udostępnia się dwa sposoby płatności: gotówką lub kartą płatniczą.
  5. Gabinet BEAUTY ROOM zastrzega sobie możliwość zmiany cen, o czym informuje klientów poprzez stronę internetową, stronę salonu na Facebooku lub bezpośrednio w recepcji salonu.
  6. W gabinecie wprowadzane są cyklicznie usługi promocyjne podawane do wiadomości poprzez konto na Facebooku, sms oraz osobiście. Promocje obowiązują w czasie podanym w przygotowanych ofertach.
  7. W przypadku wykupienia większej ilości zabiegów (seria bądź wykonanych na raz)  klient otrzyma indywidualnie przyznany rabat.

 

§4 Vouchery

  1. Vouchery podarunkowe sprzedawane są w formie eleganckiego Vouchera zapakowanego w kopertę.
  2. Vouchery dostępne są w ciągłej sprzedaży na dowolnie wybrany zabieg lub dowolnie określoną kwotę
  3. Voucher można nabyć w salonie BEAUTY ROOM Dominika Stebnicka, ul. Kilińskiego 19A, 55-300 Środa Śląska.
  4. Voucher upoważnia do skorzystania z usług w salonie BEAUTY ROOM zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Voucheru.
  5. Voucher jest ważny przez okres 3 miesięcy od daty ich zakupu (lub w wyjątkowych sytuacjach zgodnie z datą ważności wpisaną na Voucherze) – w tym okresie należy w pełni wykorzystać wykupione zabiegi.
  6. Po upływie terminu ważności Vouchera, ich w całości lub w części niewykorzystana wartość zostaje utracona.
  7. Voucher można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
  8. Osoba obdarowana zobowiązana jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty pod nr tel. 531 209 697 lub osobiście w recepcji gabinetu BEAUTY ROOM. Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Voucher podarunkowy.
  9. W razie braku skutecznego anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście, na 2 dni przed umówioną wizytą i nie stawienie się na zarezerwowany termin Voucher uznany zostaje za zrealizowany.
  10. Dopuszcza się możliwość przedłużenia ważności Vouchera w cenie 50 zł na okres 3 miesięcy.
  11. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
  12. Płacąc Voucherem za usługi o niższej wartości niż wartość Vouchera, Salon nie udziela zwrotu różnicy.
  13. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Vouchera jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż jego wartość.
  14. Płatności Voucherem nie można łączyć z promocjami i rabatami.
  15. Voucher imienny może być przeniesiony na inną osobę.
  16. Zaproszenie na wybrane usługi lub pakiety usług można wymienić na wszystkie inne usługi z oferty Salonu.
  17. W przypadku utraty lub zniszczenia Vouchera podarunkowego, Salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.

 

§5 Kartoteki klienta

  1. Każdy Klient w trakcie pierwszej wizyty na usłudze w gabinecie BEAUTY ROOM proszony jest o wypełnienie karty danych Klienta, celem założenia kartoteki oraz podpisanie informacji RODO. Podawane dane to: imię i nazwisko, data urodzenia, numer telefonu kontaktowego. Na podstawie tej rejestracji gabinet powiadamia o aktualnych promocjach oraz przypomina o zaplanowanych wizytach na 1 dzień wcześniej. Dane są przechowywane w systemie recepcyjnym i są nikomu nieudostępniane.
  2. Kupony urodzinowe. Klienci, którzy podadzą w karcie danych swoją datę urodzin w dniu urodzin otrzymają drogą smsową Urodzinowy Kupon Rabatowy, który można wykorzystać na dowolną usługę 30 dni od daty urodzin. W tym celu należy przynieść ze sobą telefon zawierający smsa z kuponem i przekazać do wglądu przed uregulowaniem rachunku za usługę w recepcji salonu. Kupony Urodzinowe nie łączą się z innymi usługami promocyjnymi.
  3. Klient może odmówić podawania swoich danych, wówczas nie ma możliwości skorzystania z usług salonu BEAUTY ROOM.

 

§6 Reklamacje

  1. Gabinet BEAUTY ROOM gwarantuje wykonanie usług z oferty na najwyższym możliwym poziomie.
  2. Od wadliwie wykonanej usługi klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni i zostaną zaproponowane rozwiązania które, jeśli wina za wadę leży po stronie salonu usatysfakcjonują Klienta.
  3. Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy: bautyroom.stebnicka@op.pl
  4. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (potwierdzenie przelewu, potwierdzenie płatności kartą, potwierdzenie przez pracownika gabinetu sprzedaży usługi czy towaru).
  5. Sytuacje, kiedy gabinet nie ponosi odpowiedzialności: 1. Brak efektów zabiegowych jeśli Klient nie przeszedł nieprzerwanej serii zabiegów, która została zaproponowana w zależności od zabiegu lub stosowanego urządzenia lub nie zastosował się do zaleceń pozabiegowych. 2. Uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez Klienta 3. Mechaniczne uszkodzenie paznokcia, na skutek czego nastąpiło złamanie paznokcia lub odprysk lakieru. 4. Niepożądane komplikacje pozabiegowe wynikające z niestosowania się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel, przede wszystkim nie korzystanie ze słońca po zabiegach złuszczania i mezoterapii oraz stosowanie preparatów z filtrami UV, brak odpowiedniej higieny po zabiegach mezoterapii, złuszczania kwasami.
  6. Reklamacje związane ze stylizacją paznokci: 1. Manicure hybrydowy – do 7 dni od wykonania usługi obowiązuje gwarancja jakości (poprawki odprysków lakieru odbywają się na koszt gabinetu), złamania paznokcia naturalnego reklamacja nie obejmuje. 2. Przedłużenie paznokcia – do 7 dni od wykonania usługi, poprawki od uszkodzeń niemechanicznych odbywają się na koszt gabinetu. 3. Stylizacje które noszą ewidentne ślady uszkodzeń mechanicznych (zerwanie lakieru, złamanie paznokcia po urazie) reklamacja nie uwzględnia.  
  7. Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób prawidłowy i z najwyższą starannością.

 

§7 Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
  2. Każdy Klient maja prawo do wglądu do regulaminu i do cennika usług.
  3. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie gabinetu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i Salonu BEAUTY ROOM.
  4. Salon BEAUTY ROOM zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
  5. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.

Zadzwoń: 531 209 697 

UMÓW WIZYTĘ

Odwiedź nas na: